Wij zullen altijd ons uiterste best doen, zodat u tevreden bent na de aankoop bij Shopmeer.

Ondanks dat wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het in een enkel geval voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij stellen het op prijs als u ons hierover inlicht en wij zullen er vervolgens alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Verder is dit voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Binnen 2 dagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op. In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Zie voor meer informatie de pagina’s Over Shopmeer en onze Algemene voorwaarden.

Contactformulier

    Telefoonnummer

    We zijn eventueel telefonisch te bereiken op 06-30838575. De bereikbaarheid is beperkt, daarom adviseren we u om het contactformulier te gebruiken. Normaal gesproken word er dezelfde dag nog een antwoord op uw vraag gegeven. Acquisitie word niet op prijs gesteld!

    Back to Top